logo

Welcome to Wellspring

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Working Hours
Monday - Friday 09:00AM - 17:00PM
Saturday - Sunday CLOSED
From Our Gallery
Top
 

Over ons

Wie wij zijn

Ambiance Schoonmaakdiensten is in 2000 opgericht door Emiel de Bruyn en Sven van Engelen. Na verschillende jaren bij diverse grotere schoonmaakbedrijven te hebben gewerkt als zaterdag medewerker, hebben wij besloten om zelf een schoonmaakbedrijf op te richten.

Onze insteek was om een middelgroot bedrijf op te zetten met de flexibiliteit van een klein tot middelgroot bedrijf maar met de capaciteit om ook de grotere en complexere opdrachten aan te kunnen.

We hebben dit weten te realiseren door een platte organisatiestructuur te hanteren, waarbij wijzelf dagelijks overleg hebben met onze objectleidster Jolanda Sier. Deze heeft de leiding over 20 uitvoerende medewerkers. Ook hebben we voor de meeste specialistische werkzaamheden 4 medewerkers in dienst en voor de grotere opdrachten werken wij samen met een aantal collega- en gespecialiseerde bedrijven. Wij werken niet met uitzendkrachten.

Onze werkwijze

Wij stellen voor jullie project een werkschema op wat leidend is voor de uit te voeren werkzaamheden. Onze insteek is echter dat vooral de periodieke werkzaamheden bindend zijn en dat voor de dagelijkse werkzaamheden bepalend is, maak schoon wat vies is. Dit houdt in: controleer alle ruimtes maar is er geen dagelijkse vervuiling, besteed dan je tijd aan werkzaamheden die wel bijdragen aan het gevoel van een schone werkomgeving.

Onze medewerkers krijgen alle middelen tot hun beschikking om de werkzaamheden zo eenvoudig mogelijk en met de minste vorm van fysieke belasting uit te voeren. We laten ons hierbij ook regelmatig adviseren door onze vaste leverancier Schwartzmans B.V. uit Waalwijk. Dit is praktisch te vertalen naar: materialen die klimmen op trappen weten te minimaliseren en materialen die ook bukken zoveel mogelijk beperken. Maar ook naar: welke stofzuigervoet geeft hier het beste resultaat met de minste belasting en welk mopsysteem kan op deze vloer het best ingezet worden. Dit zijn allemaal zaken die bij de opstartfase van een nieuw project ter sprake komen.

Wij maken onderscheid tussen kleine overzichtelijke projecten waar de meeste zaken vooraf eenvoudig in een programma te verwerken zijn. En grotere complexere projecten zoals Opel waar met name de opstartfase dynamisch is en waar het oorspronkelijk voorgestelde werkschema aan aanpassingen onderhevig is. Bij vaststelling van de uren voor de inschrijving zijn de uren van de periodieke werkzaamheden een statisch gegeven. Deze worden vermeerderd met een inschatting voor de dagelijkse werkzaamheden. Hiervan weten wij uit ervaring dat deze na enkele evaluaties definitief vast te stellen zijn, en daarna jaarlijks bekeken kunnen worden. We zullen er dan ook voor kiezen de contracturen voor de nieuwe medewerkers op jullie project minimaal vast te leggen zodat we flexibel blijven in de vaststelling van de definitieve uren. Deze vaststelling zal gebeuren in overleg en na evaluaties tussen Opel en onze objectleiding.

Offerte aanvragen

Vraag vrijblijvend een offerte aan.

Onze oprichters

Lorem ipsum dolor sit amet facilisis sed vitae lorem pede at eu arcu vulputate metus luctus ut quis vivamus vitae id habitasse et morbi

mkdf-team-image

Emiel de Bruyn

Oprichter
mkdf-team-image

Sven van Engelen

Oprichter